Raspunsuri intrebari frecvente

  1. De ce, dupa ce am plasat comanda, nu am primit niciun email de confirmare?

Confirmarea comenzii prin trimiterea unui email poate sa dureze pana la 24 de ore. Va rugam sa va asigurati ca adresa de email este completata corect in formular.

  1. Produsele SAO THOME CHOCOLAT pot fi achizitionate numai prin internet?

Produsele SAO THOME CHOCOLAT pot fi achizitionate si de la punctul de vanzare situat in incinta Centrului Comercial VIVO! Cluj-Napoca, la intrarea nr. 1.

  1. Care este termenul de valabilitate al produselor? 

Majoritatea produselor sunt valabile 20 de zile, dar exista si o gama de praline care sunt valabile 60 de zile. Produsele noastre se pot consuma pana la data inscriptionata pe ambalaj.

  1. Pot modifica tipul de ciocolata folosit la realizarea unui produs?

Da. La cerere se pot realiza comenzi personalizate in acest sens, dar in prealabil trebuie sa aveti confirmarea noastra. De asemenea, o sa fiti informat daca se percepe un cost suplimentar pentru realizarea comenzii.

  1. Care sunt alergenii intalniti in produse?

In atelierul nostru se lucreaza cu produse care pot provoca alergii. In descrierea fiecarui produs sunt mentionati alergenii continuti, respectiv lactoza, soia, arahide, gluten, grau, alune de padure, nuci macadamia, migdale, nuci, urme de ou, susan.

  1. Care este termenul general de livrare?

Termenul general de livrare este de maximum 5 zile lucratoare.

  1. In ce interval orar soseste curierul in ziua livrarii?

Intervalul orar pentru livrare poate fi mentionat de dumneavoastra intr-un mesaj. Inainte de livrare o sa fiti contactat de livrator pentru a stabili ora livrarii.

  1. Care sunt costurile de livrare?

 

Costul pentru livrarile nationale este de 22,30 lei.

Comenzile nationale cu o valoare de peste 200 lei, se livreaza gratuit.

Costul pentru livrarile in Cluj-Napoca este de 22.30 lei.

Comenzile cu livrare in Cluj-Napoca cu o valoare de peste 80 lei, se livreaza gratuit.

 

  1. Adresa de livrare poate fi diferita de adresa celui care plaseaza comanda?

Da. Adresa de livrare poate fi diferita daca completati campul aferent acesteia.

  1. In ce stare va fi livrata ciocolata? Transportul nu va afecta calitatea produselor?

Comanda va fi livrata in conditii de siguranta, acestea fiind ambalate corespunzator si transportate cu grija, fiind produse fragile.

  1. Cum vor fi ambalate coletele?

Produsele vor fi ambalate in folii protectoare cu bule pentru a evita deteriorarea lor pe timpul transportului si in cutii de carton pentru transport.

  1. Exista un punct de ridicare personala a comenzilor?

Da. Dupa plasarea comenzii si confirmarea ei puteti mentiona in mesaj ca doriti sa ridicati personal comanda de la punctul nostru de vanzare, in Centrul Comercial VIVO! Cluj-Napoca, la intrarea nr. 1.

 

 

sus